Kim ontvangt je telkens met een grote glimlach, ze is professioneel, hygiënisch en goed in haar vak.
Bovendien heeft ze een mooi salon waar je je meteen op je gemak voelt, kortom een aanrader!
Behandeling door Kim
Eveline•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nihil
Behandeling door Kim
Garcia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
1 woord = top!
Behandeling door Kim
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kreeg hier een heel grondige , relaxerende gelaatsverzorging. Wat ik heel positief vond is dat je er ook een massage van de nek bij kreeg. Heel ontspannend! Bedankt Kim, ik kom zeker terug!