Altijd tevreden van Kim! Doet haar job op een correcte en vriendelijke manier. Aanrader!
Réalisé par Kim
Valerie•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Voor herhaling vatbaar, deze gelaatsverzorging. Kim heeft zeer gedetailleerd uitgelegd wat de behandeling inhielt in wat ik kon verwachten. Ik voelde me herboren fris, ontspannen ... kortom, ik ben verwend.
Réalisé par Kim
Marleen•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Kim heeft me de verschillende behandelingen zeer goed toegelicht. Ze is sympathiek en neemt tijd voor je. Bedankt Kim.
Réalisé par Kim
Isabelle•il y a environ 5 ans
Avis vérifié
Een leuke ontspannen sfeer . Kim is een super lieve madam .