Zoals steeds heel tevreden.
Vooral na de gelaatsverzorging en kapbeurt voelde ik me als herboren.
Inge•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een 2de thuis
Behandeling door Kim
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne rustgevende sfeer
Behandeling door Kim
lily•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijzonder goede en vriendelijke service , gewoonTOP
Styling door Sylvie
Hugo•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm tevreden! Ik boekte een gezichtsbehandeling (standaard) oog voor detail en hygiëne, de behandeling en ruimte zorgde voor een ontspannende sfeer(muziek, licht en warmte was perfect). Kim was enorm vriendelijk en gaf veel info, zo wist je altijd wat ze zou gaan doen. Ik kom zeker terug