Schoonheidssalon en kapperszaak in 2 ruimtes, bekwaam en vriendelijk
Behandeling door Kim
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima knipbeurt, goede sfeer !
Styling door Sylvie
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was perfect!
Laura Hoffman•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Picobello
Styling door Sylvie
Yannick•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kim is niet enkel professioneel op haar vlak maar is ook een heel zachte , warme en lieve persoon.
Je gaat niet enkel voor een behandeling en weer buiten . Het is steeds gezellig .. een babbel .. een grapje … Voelt aan gelijk een bezoekje bij een vriendin.
Mijn voeten zijn een ramp en vaak schaamde ik me ervoor maar Kim wist perfect hoe aan te pakken.
Ben vertrokken met mooie voeten en nagels 😍
Ze is en blijft gewoon de beste .
Ik zal blijven terug komen ook voor andere behandelingen ❤️❤️