Zoals steeds heel tevreden.
Vooral na de gelaatsverzorging en kapbeurt voelde ik me als herboren.
Inge•over 3 years ago
Verified review
Een 2de thuis
Treatment by Kim
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Fijne rustgevende sfeer
Treatment by Kim
lily•over 3 years ago
Verified review
Bijzonder goede en vriendelijke service , gewoonTOP
Styled by Sylvie
Hugo•over 3 years ago
Verified review
Enorm tevreden! Ik boekte een gezichtsbehandeling (standaard) oog voor detail en hygiëne, de behandeling en ruimte zorgde voor een ontspannende sfeer(muziek, licht en warmte was perfect). Kim was enorm vriendelijk en gaf veel info, zo wist je altijd wat ze zou gaan doen. Ik kom zeker terug