Super vriendelijke Julie 🤗
Fijne eerste ervaring 🙏
Shirley•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden over mijn nagels. Stephanie doet mijn nagels al een tijdje en ik kan alleen maar zeggen dat wat zij doet echt ongelooflijk is. Ze is ook super vriendelijk naar haar klanten en personeel het is altijd zo aangenaam om er binnen te komen. Ik heb deze keer ook mijn wenkbrauwen laten doen bij jazz en die zijn nog nooit zo waauw geweest als nu. Dit is en blijft mijn vaste salon!!
Vienna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige dames en service ❤altijd goed ontvangen en super tevreden vn de nagels en wimpers
Fatima•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Jazz heeft men lippen fantastisch bijgewerkt! Topper!!!
Lana•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden tiener je hebt en vast klantje erbij ..