Super vriendelijke Julie 🤗
Fijne eerste ervaring 🙏
Shirley•over 4 years ago
Verified review
Altijd super tevreden over mijn nagels. Stephanie doet mijn nagels al een tijdje en ik kan alleen maar zeggen dat wat zij doet echt ongelooflijk is. Ze is ook super vriendelijk naar haar klanten en personeel het is altijd zo aangenaam om er binnen te komen. Ik heb deze keer ook mijn wenkbrauwen laten doen bij jazz en die zijn nog nooit zo waauw geweest als nu. Dit is en blijft mijn vaste salon!!
Vienna•over 4 years ago
Verified review
Geweldige dames en service ❤altijd goed ontvangen en super tevreden vn de nagels en wimpers
Fatima•over 4 years ago
Verified review
Jazz heeft men lippen fantastisch bijgewerkt! Topper!!!
Lana•over 4 years ago
Verified review
Super tevreden tiener je hebt en vast klantje erbij ..