Zeer aangename eerste ervaring. Super warme ontvangst en een vriendelijke sfeer. De zaakvoerster weet met wat ze bezig is en geeft op en top deskundig advies. Ben blij met mijn behandeling en kom zeker terug! Kan Artistry Beauty alleen maar aanraden.
Canan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden van de pedicure die ik heb gekregen bij Artistry! Aangename dame en een goede behandeling. Daarna ook mijn nagels laten lakken met gelish - tevreden klant!
Dorine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden
Suzy•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goeie service en weet precies wat de klant wilt! Bedankt voor de geweldige nageltjes!