L´experience avec Isa a été super, trés bonne professionnelle. Ma femme, que voyage entre Barcelone et Bruxelles, a passé cuoper ses cheveux ici à Bruxelles, avec Isa. Merci!
Styling door Isa•Mannen knippen
Gorka•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Soins professionnels et soigneux !
Vrouwen knippenToon alles…
Tala•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Vrouwen harsenToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful first haircut for my baby boy! Isa has a great approach to the young clients.