Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
542 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Een goede, correcte duidelijk uitleg voor en na de behandeling. Ik kijk er naar uit om tegen mijn zomervakantie haarvrij te zijn. ☺️
Steeds perfect werk afgeleverd 🤩
Weer super mooie nagels !
De eerste keer dat ik er kwam en voelde mij goed op mijn gemak , heel vriendelijk personeel en mijn nagels zijn super mooi gedaan . Ik ga zeker terugkomen het was TOP
Prachtige manicure! Resultaat nog mooier dan de inspiratie foto 🤩
7
1
7
8
9
81
9