Een goede, correcte duidelijk uitleg voor en na de behandeling. Ik kijk er naar uit om tegen mijn zomervakantie haarvrij te zijn. ☺️
Réalisé par Kendra•Épilation définitive
Tamara•il y a 5 mois
Avis vérifié
Steeds perfect werk afgeleverd 🤩
Réalisé par Kendra•Ongles en gel
Stéphanie•il y a 5 mois
Avis vérifié
Weer super mooie nagels !
Réalisé par Kendra•Renforcement naturel des ongles
Thielemans•il y a 5 mois
Avis vérifié
De eerste keer dat ik er kwam en voelde mij goed op mijn gemak , heel vriendelijk personeel en mijn nagels zijn super mooi gedaan . Ik ga zeker terugkomen het was TOP
Réalisé par Kendra•Ongles en gel
Pascale•il y a 6 mois
Avis vérifié
Prachtige manicure! Resultaat nog mooier dan de inspiratie foto 🤩