Een goede, correcte duidelijk uitleg voor en na de behandeling. Ik kijk er naar uit om tegen mijn zomervakantie haarvrij te zijn. ☺️
Behandeling door Kendra•Laserontharen
Tamara•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Steeds perfect werk afgeleverd 🤩
Behandeling door Kendra•Gelnagels
Stéphanie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super mooie nagels !
Behandeling door Kendra•Nagelversteviging
Thielemans•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De eerste keer dat ik er kwam en voelde mij goed op mijn gemak , heel vriendelijk personeel en mijn nagels zijn super mooi gedaan . Ik ga zeker terugkomen het was TOP
Behandeling door Kendra•Gelnagels
Pascale•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige manicure! Resultaat nog mooier dan de inspiratie foto 🤩