Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
542 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Kendra: zo jammer dat ik maar één eigenschap van jou kan aanvinken. Jij bent het allemaal: vakkundig, professioneel, vriendelijk, gastvrij, … Alles tip top!
Altijd een Heel gezellig, leuke ervaring.
Heel tevreden. Kendra is heel vriendelijk en mijn nagels zien heel mooi uit!
Direct een ontspannen sfeer,zodat je een me time moment hebt. Ze helpen professioneel mee kiezen. Zo kan je weer genieten van je nieuwe gelnagels. En niet onbelangrijk,....de prijs is ook top.
Professioneel en vriendelijk
6
1
6
7
8
81
8