Altijd top verzorgde nagels in deze salon! Ik ben zeer tevreden
Réalisé par Ludmila •Vernis semi-permanent mains
Jasaman•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
fantastic
Réalisé par Snizhana •Vernis semi-permanent mains
dina•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Top zoals altijd
Réalisé par Svitlana •Manucure au gel de construction
Paulien•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
zoals mijn vorige afspraak supergoe, hele lieve mensen. en normaal geef ik nergens 5 sterren. maar jullie hebben het superhard verdiend, doe zo voort 😊😉