Heel aangenaam
Vriendelijk personeel en zeer proper
Réalisé par Le •Beauté des pieds
martine en marc•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Vaste klant, ik ga nergens anders meer. Sofiya is super professioneel, vriendelijk en bekwaam,ze weet wat ze doet!
Réalisé par Sofiia •Vernis semi-permanent pieds
esma•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
TOP!!!
Réalisé par Le •Vernis semi-permanent mains
Sara•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Geweldig nagelsalon met een prachtige missie!
Sofiya en haar team zijn één voor één toppers. Elke keer opnieuw een warme ontvangst en een topresultaat. Er wordt gewerkt met een enorme precisie en ook voor detail. Ik stap elke keer weer als een zeer tevreden klant buiten!
Réalisé par Sofiia •Manucure au gel de construction
Tessy•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Always lovely. Plenty of choice in colours :)
Réalisé par Ludmila •Manucure au gel de construction