Altijd top verzorgde nagels in deze salon! Ik ben zeer tevreden
Behandeling door Ludmila •Gellak manicure
Jasaman•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
fantastic
Behandeling door Snizhana •Gellak manicure
dina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd
Behandeling door Svitlana •Builder gel manicure
Paulien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
zoals mijn vorige afspraak supergoe, hele lieve mensen. en normaal geef ik nergens 5 sterren. maar jullie hebben het superhard verdiend, doe zo voort 😊😉