Ik ben altijd content, Alain is tot nu toe de enige kapper die goed mijn krullen kan behandelen!
Réalisé par Alain•Coupe homme
Arthur•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Hier moet je nooit wachten, werkt stipt op tijd. Mooi kapsel en leuke brushing.
Ik kom terug!
Réalisé par Alain•Brushing
Tatiana•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Ik vond het een heel fijne ervaring, waarbij Angelica je echt op je gemak stelt. Ik kom zeker nog eens terug!
Réalisé par Angelica•Épilation aisselles et bras femme
Anaïs•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Fijne behandeling zodat mijn voeten en nagels klaar zijn voor een zonnige zomer!
Réalisé par Angelica•Beauté des pieds
Liesbet•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Leuke kapperservaring gehad bij Alain. Heel tevreden van mijn coupe, tijdens het knippen werd ook gevraagd of het goed was, waardoor je nog kan bijsturen als ik bv. mijn curtain bangs nog iets korter wou. Daarnaast ook zeer persoonlijke aanpak en een heel gezellige babbel. Ik kom zeker terug.