Ik ben altijd content, Alain is tot nu toe de enige kapper die goed mijn krullen kan behandelen!
Styling door Alain•Mannen knippen
Arthur•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hier moet je nooit wachten, werkt stipt op tijd. Mooi kapsel en leuke brushing.
Ik kom terug!
Styling door Alain•Föhnen / Stylen
Tatiana•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een heel fijne ervaring, waarbij Angelica je echt op je gemak stelt. Ik kom zeker nog eens terug!
Behandeling door Angelica•Vrouwen harsen - armen en oksels
Anaïs•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling zodat mijn voeten en nagels klaar zijn voor een zonnige zomer!
Behandeling door Angelica•Pedicure
Liesbet•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke kapperservaring gehad bij Alain. Heel tevreden van mijn coupe, tijdens het knippen werd ook gevraagd of het goed was, waardoor je nog kan bijsturen als ik bv. mijn curtain bangs nog iets korter wou. Daarnaast ook zeer persoonlijke aanpak en een heel gezellige babbel. Ik kom zeker terug.