Perron Nord Avis

Korte Slachterijstraat 4, 2060 Antwerpen

Voir la disponibilité et réserver en ligne

Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1057 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Zeer vriendelijke man en verzorgt uw haar naar wens. Heeft veel ervaring kom zeker terug.
Top!!!
Ik ben weeral ontzettend tevreden met mijn bezoek aan Perron Nord( ik kom er vaker). Hij heeft mijn haar niet alleen perfect geknipt, maar nam ook de tijd om me te leren hoe ik mijn haar het beste kan verzorgen. Zijn aandacht voor detail en vakmanschap zijn echt indrukwekkend. Alain luistert goed naar wat je wilt en geeft daarnaast waardevolle tips om het gewenste resultaat te behouden. Ik ben superblij met hoe mijn haar eruitziet en ik kom zeker terug. Bedankt, Alain!
Hartelijk ontvangst, knipt zoals je vooraf vraagt/bespreekt. Praatje tijdens je behandeling. Goede mogelijkheden wat betreft de wijze van hoe je wilt betalen. Last but not least; zeer relaxte achtergrond muziek van deze tijd.
Heel aangename ervaring! Het is een proper en verzorgd salon. Hij heeft namelijk ook goed geluisterd naar mijn wensen ivm mijn hoofdhuid. Hierna geen last gehad dus dit vond ik echt super! Een lekkere koffie en een leuke babbel ik kom zeker terug.
42
1
42
43
44
127
44