Zeer vriendelijke man en verzorgt uw haar naar wens.
Heeft veel ervaring kom zeker terug.
Réalisé par Alain•
Coupe hommeVoir plus...
jozef•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Top!!!
Réalisé par Alain•Coupe homme
Van den bosch•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Ik ben weeral ontzettend tevreden met mijn bezoek aan Perron Nord( ik kom er vaker). Hij heeft mijn haar niet alleen perfect geknipt, maar nam ook de tijd om me te leren hoe ik mijn haar het beste kan verzorgen. Zijn aandacht voor detail en vakmanschap zijn echt indrukwekkend. Alain luistert goed naar wat je wilt en geeft daarnaast waardevolle tips om het gewenste resultaat te behouden. Ik ben superblij met hoe mijn haar eruitziet en ik kom zeker terug. Bedankt, Alain!
Réalisé par Alain•Coupe homme
Aymane El Bakkach•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Hartelijk ontvangst, knipt zoals je vooraf vraagt/bespreekt. Praatje tijdens je behandeling. Goede mogelijkheden wat betreft de wijze van hoe je wilt betalen. Last but not least; zeer relaxte achtergrond muziek van deze tijd.
Réalisé par Alain•Coupe homme
Jim•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Heel aangename ervaring!
Het is een proper en verzorgd salon. Hij heeft namelijk ook goed geluisterd naar mijn wensen ivm mijn hoofdhuid. Hierna geen last gehad dus dit vond ik echt super! Een lekkere koffie en een leuke babbel ik kom zeker terug.