I really like this place, they are always super kind and talented!!!
Réalisé par LILIIA•Beauté des pieds
Nadine•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Mijn nagels zijn altijd perfect gedaan door Tatiana
Réalisé par TETIANA•Manucure au gel de construction
Hasna•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Ik kom hier omdat je nagels hier perfect worden gedaan. Ze zijn hier dan ook zeer perfectionistisch. Altijd een prachtig resultaat.
Anne •il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Vandaag een voetpedicure laten doen bij Nail Me en ik ben supertevreden!
Heel vriendelijke service, alles werd hygiënisch en professioneel uitgevoerd en mijn voeten voelen weer heerlijk zacht aan. Er werd echt aandacht besteed aan details en ik voelde me meteen op mijn gemak. Zeker een aanrader voor wie zichzelf even wil verwennen. Ik kom zeker terug! 👣💅