I really like this place, they are always super kind and talented!!!
Treatment by LILIIA•Pedicure
Nadine•about 1 month ago
Verified review
Mijn nagels zijn altijd perfect gedaan door Tatiana
Treatment by TETIANA•Builder Gel Manicure
Hasna•about 1 month ago
Verified review
Ik kom hier omdat je nagels hier perfect worden gedaan. Ze zijn hier dan ook zeer perfectionistisch. Altijd een prachtig resultaat.
Anne •about 1 month ago
Verified review
Vandaag een voetpedicure laten doen bij Nail Me en ik ben supertevreden!
Heel vriendelijke service, alles werd hygiënisch en professioneel uitgevoerd en mijn voeten voelen weer heerlijk zacht aan. Er werd echt aandacht besteed aan details en ik voelde me meteen op mijn gemak. Zeker een aanrader voor wie zichzelf even wil verwennen. Ik kom zeker terug! 👣💅