Opnieuw schitterende behandeling; professioneel en zeer klantgericht. Doe zo voort dames !
Anonyme•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Top !! Met een glimlach en mooie wimpertjes en nieuwe nageltjes buitengewandeld. Natascha heeft magische handjes. Hier ben je zeker op het juiste adres! Een grote aanrader dus !
debby•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Opnieuw schitterende behandeling: professioneel en zeer klantgericht. Doe zo voort, dames!
Anonyme•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Aanrader !
Anonyme•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Een heel aangename sfeer, ook een top service en kwaliteit. Zeer tevreden van de behandeling. Hier kom ik zeker terugkomen !