Opnieuw schitterende behandeling; professioneel en zeer klantgericht. Doe zo voort dames !
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top !! Met een glimlach en mooie wimpertjes en nieuwe nageltjes buitengewandeld. Natascha heeft magische handjes. Hier ben je zeker op het juiste adres! Een grote aanrader dus !
debby•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Opnieuw schitterende behandeling: professioneel en zeer klantgericht. Doe zo voort, dames!
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader !
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heel aangename sfeer, ook een top service en kwaliteit. Zeer tevreden van de behandeling. Hier kom ik zeker terugkomen !