Het was druk, maar eens je de massageruimte betreed komt de rust je tegemoet. Kwaliteitsvol, hygiënisch. De massage was puur genieten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Topsalon!!! Professionele behandeling, supervriendelijk en heel mooie zaak 10+++
Zeker en vast een aanrader!!
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Geweldig goed zoals altijd !
sandra•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Super verzorging, aangenaam kader, super prijs/kwaliteitsverhouding !!