zoals altijd super fijne behandeling en zachte voetjes bij het verlaten van de salon
Réalisé par An•Beauté des pieds
Busra H•il y a 7 mois
Avis vérifié
Top !
Réalisé par An•Beauté des pieds
Anna•il y a 7 mois
Avis vérifié
An is heel vriendelijk, super professioneel en de behandeling en An stralen rust uit., di geldt voor een gezichtsbehandeling als een pedicure. Voor mij Verwennerij!!!
Réalisé par An•Beauté des pieds
Truus•il y a 7 mois
Avis vérifié
An is the best!
Réalisé par An•Massage du dos, des épaules et du cou