zoals altijd super fijne behandeling en zachte voetjes bij het verlaten van de salon
Behandeling door An•Pedicure
Busra H•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Top !
Behandeling door An•Pedicure
Anna•7 maanden geleden
Geverifieerde review
An is heel vriendelijk, super professioneel en de behandeling en An stralen rust uit., di geldt voor een gezichtsbehandeling als een pedicure. Voor mij Verwennerij!!!