Heel aangenaam en sereen interieur, heel zorgzame, lieve en attente vrouw. Uiterst bekwaam en perfecte behandeling.
Een absolute aanrader!
Réalisé par An•Épilation jambes femme
Ariane•il y a 8 mois
Avis vérifié
super fijne ervaring! An was zeer vakkundig en professioneel. ik was helemaal ontspannen. zeker een aanrader!!
Réalisé par An•Massage Suédois
Ysabeau•il y a 8 mois
Avis vérifié
Ik ben één van de klanten van het eerste uur, nu alweer enkele jaren. Nog steeds kijk ik met veel plezier uit naar de geplande behandelingen, vooral pedicure, facial, epilatie wenkbrauwen. Dank je An voor al die fijne babbels en momenten.