Ik ben daarjuist voor de eerste keer bij Vicky geweest en ik ga hier zeker regelmatig terug komen. Vicky is een klassedame die je op je gemak stelt en haar werk héél professioneel uitvoert. Ik hou van de persoonlijke aanpak hier.
Jana•il y a presque 10 ans
Avis vérifié
Vicky was very professional and also very nice to talk to. She also gave some good beauty tips. I'm definitely coming back.
Nancy•il y a presque 10 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijke en bekwame behandeling gehad. Voor herhaling vatbaar.
Liliane•il y a presque 10 ans
Avis vérifié
Fijne dame je echt op je gemak stelt.
Alsof je er al jaren komt.
En de prijs is echt super!