Ik ben daarjuist voor de eerste keer bij Vicky geweest en ik ga hier zeker regelmatig terug komen. Vicky is een klassedame die je op je gemak stelt en haar werk héél professioneel uitvoert. Ik hou van de persoonlijke aanpak hier.
Jana•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Vicky was very professional and also very nice to talk to. She also gave some good beauty tips. I'm definitely coming back.
Nancy•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke en bekwame behandeling gehad. Voor herhaling vatbaar.
Liliane•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne dame je echt op je gemak stelt.
Alsof je er al jaren komt.
En de prijs is echt super!