Toffe medewerkers! Aangenaam sfeer! Service was top!
Altunbay•il y a presque 10 ans
Avis vérifié
I'm so pleased and happy for the nice and professional treatment.
I'll surely come back.
Highly recommended !!!
It was great !
Nancy•il y a presque 10 ans
Avis vérifié
Leuke aangename dame, gaf me een zeer rustgevend gevoel, heel netjes gedaan, duidelijke uitleg. Top
Anonyme•il y a presque 10 ans
Avis vérifié
Ik ben heel tevreden over de brazilian wax behandeling gezien het ook de eerste keer is dat ik dit liet doen ben ik heel blij dat ik deze zaak gekozen heb. Laura werkte efficient en vlot, heel aangenaam en belangrijk dus voor de gekozen behandeling. Ik ga zeker nog terug komen. Nathalie