Ik kom met al mijn kinderen (2 jongens en een meisje) voor hun snit bij Hairspray. Orphy neemt de tijd om je kindje een goed gevoel te geven, werkt één op één en heeft kennis ter zake. Topper!
Réalisé par Orphy•Coupe fille
L-A•il y a 10 mois
Avis vérifié
Gewoon top!
Réalisé par Orphy•Coupe femme
Patricia•il y a 10 mois
Avis vérifié
Top behandeling!
Réalisé par Orphy•
Coupe garçonVoir plus...
Evi•il y a 10 mois
Avis vérifié
altijd even vriendelijk en blij dat het weer geknipt is