Ik kom met al mijn kinderen (2 jongens en een meisje) voor hun snit bij Hairspray. Orphy neemt de tijd om je kindje een goed gevoel te geven, werkt één op één en heeft kennis ter zake. Topper!
Styling door Orphy•Meisjes knippen
L-A•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Gewoon top!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Patricia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Top behandeling!
Styling door Orphy•
Meisjes knippenToon alles…
Evi•10 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd even vriendelijk en blij dat het weer geknipt is