Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
1474 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Fijn om bij een kapster terecht te komen die goed met kindjes omweg kan. Het is er altijd heel gezellig babbelen en een leuke sfeer.
Mijn dochter was heel blij met haar snit en zeker nadat haar haar mooi ingevlochten werd. De unicorn schort was ook een hit ;)
Zeer vriendelijk, en zeer blij met de snit
Alles perfect in orde, zoals Altijd!
Altijd super tevreden haartjes mooi gekleurd en geknipt 😉
22
1
22
23
24
169
24