Very good haircut and hairstyle, nice colour, thank you!
Réalisé par Rita
Natalia•il y a 6 mois
Avis vérifié
Brushing et soins cheveux très bien faits. Merci beaucoup!
Réalisé par Rita
Natalia•il y a 6 mois
Avis vérifié
Heel tevreden voor zowel vrouwen als kinderen
Réalisé par Ani
Lagae•il y a 6 mois
Avis vérifié
Ik ben echt tevreden met het resultaat,de eerste keer dat ik mijn haar kleurt een was zeker in goede handen ,Diana doet het heel goed zeker een aanrader