Very good haircut and hairstyle, nice colour, thank you!
Styling door Rita
Natalia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Brushing et soins cheveux très bien faits. Merci beaucoup!
Styling door Rita
Natalia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden voor zowel vrouwen als kinderen
Styling door Ani
Lagae•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben echt tevreden met het resultaat,de eerste keer dat ik mijn haar kleurt een was zeker in goede handen ,Diana doet het heel goed zeker een aanrader