Ik ben heel tevreden over mijn biab nagels en voelde mij helemaal op mijn gemak in dit fijne en rustige salon!
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manucure au gel de construction
Loes•il y a 11 mois
Avis vérifié
Heel tevreden van behandeling. Ook in het algemeen een fijne sfeer in het salon. Een aanrader!
Rehaussement de cils
Elisa•il y a 11 mois
Avis vérifié
Dit was mijn eerste bezoek aan dit salon. De manicuriste Eleonara was super-vriendelijk en professioneel. Mijn nagels zien er perfect uit en er was een groot aanbod aan kleurtjes en nailart.
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Ongles en gel
Margo•il y a 11 mois
Avis vérifié
Zoals altijd heel vriendelijk en top service
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manucure
Annabel•il y a 11 mois
Avis vérifié
Heel blij van mijn nageltjes elke keer dat ik hier langskom.
Het was de eerste keer dat ik bij Eleonore was, en ben super content met het resultaat en fijn gesprek.
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manucure au gel de construction