Beauty Bar & Boutique ONCE Reviews

Sint-Antoniusstraat 28, 2000 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
2075 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Ik ben heel tevreden over mijn biab nagels en voelde mij helemaal op mijn gemak in dit fijne en rustige salon!
Heel tevreden van behandeling. Ook in het algemeen een fijne sfeer in het salon. Een aanrader!
Dit was mijn eerste bezoek aan dit salon. De manicuriste Eleonara was super-vriendelijk en professioneel. Mijn nagels zien er perfect uit en er was een groot aanbod aan kleurtjes en nailart.
Zoals altijd heel vriendelijk en top service
Heel blij van mijn nageltjes elke keer dat ik hier langskom. Het was de eerste keer dat ik bij Eleonore was, en ben super content met het resultaat en fijn gesprek.