Ik ben heel tevreden over mijn biab nagels en voelde mij helemaal op mijn gemak in dit fijne en rustige salon!
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure
Loes•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden van behandeling. Ook in het algemeen een fijne sfeer in het salon. Een aanrader!
Wimperlifting
Elisa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn eerste bezoek aan dit salon. De manicuriste Eleonara was super-vriendelijk en professioneel. Mijn nagels zien er perfect uit en er was een groot aanbod aan kleurtjes en nailart.
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Gelnagels
Margo•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heel vriendelijk en top service
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Manicure
Annabel•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij van mijn nageltjes elke keer dat ik hier langskom.
Het was de eerste keer dat ik bij Eleonore was, en ben super content met het resultaat en fijn gesprek.
Behandeling door Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Builder gel manicure