Eleanora heeft mijn nagels zoals steeds heel mooi gedaan! Ik kijk altijd uit naar mijn afspraken hier 😍.
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•
Manucure au gel de constructionVoir plus...
Eva•il y a 11 mois
Avis vérifié
De mooiste gel nagels! Echt een aanrader.
Réalisé par Eleonora: BOEKEN VIA TWICE•Vernis semi-permanent mains
Nathalie•il y a 11 mois
Avis vérifié
Heel blij met mijn nagels (biab)! Ze zijn echt perfect gezet en kei mooi! Laetitia is super sympathiek en zorgt dat je echt meteen op je gemak voelt!
Ik ben alvast mega tevreden en kom hier sowieso terug!
Réalisé par Laetitia•Manucure au gel de construction
Dijenty•il y a 11 mois
Avis vérifié
Steeds een hele fijne ervaring ik kom hier nu al 2 jaar!