Het was mijn 2e afspraak om mijn volledige benen te waxen en dit was opnieuw een zeer positieve ervaring. Het was een andere medewerker maar ze zei haar naam niet, maar zij was super lief en voelde me op mijn gemak bij haar!
Behandeling door Isabella / Jana / Isaure / Stien•Vrouwen harsen - benen
Livia•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en professioneel
Behandeling door Isabella / Jana / Isaure / Stien•
PedicureToon alles…
Martine•12 dagen geleden
Geverifieerde review
De behandeling is niet goed uitgevoerd. Alsook het product dat ze aanraade mag totaal niet erna gebruikt worden, waardoor ik nu veel last heb. Niet aan te raden!!
Behandeling door Isabella / Jana / Isaure / Stien•Vrouwen harsen - benen
Gaethane•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect !!!
Behandeling door Isabella / Jana / Isaure / Stien•Vrouwen harsen - benen
Veronique•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd is het daar professioneel, aangenaam en fijn. Het zijn hardwerkend en zeer vriendelijk personeel. Alle punten!
Behandeling door Isabella / Jana / Isaure / Stien•