Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
1141 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
genoten van de gezichtmassage zeker aan te raden, ik zelf ben er al Karen klanten voor epilatie ook
Ik kom al vele jaren naar deze salon en word elke keer weer met grote professionaliteit, nauwkeurigheid en hartelijkheid ontvangen.
telkens weer uitstekende service bij het ontharen met wax!
Ik ga hier regelmatig langs voor waxsessies en dit wordt telkens snel, efficiënt en erg vriendelijk verzorgd. Zou het zeker aanraden aan vriendinnen.
Zoals altijd helemaal top! Professioneel, zeer snel en vriendelijk en altijd een goede afwerking van de ontharing.