Heel vriendelijke en professionele mensen, snel en efficiënt :)
Vrouwen harsen - Brazilian
Julie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede verzorging van de tenen en nagels, goed en nauwkeurig gelakt. Geen pedicure, uitleg op omschrijving niet geheel duidelijk.
Behandeling door Raisa•Pedicure
Val•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke medewerkers die meedenken, superservice! Prachtige (nieuwe) locatie en geweldige resultaten (spa-pedicure en manicure).
PedicureToon alles…
Danielle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Slecht gewaxt en afwerking. Nog 2u bezig geweest om de lijm van mijn benen te krijgen
Vrouwen harsen - benen
Camille•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste keer. Ik kreeg het gevoel dat ik in goede handen was. Ik kreeg niet veel uitleg, maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Mijn nagels zijn nog steeds tiptop en ik heb al veel afgewassen en gepoetst.