Heel vriendelijke en professionele mensen, snel en efficiënt :)
Épilation du maillot brésilien
Julie•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Goede verzorging van de tenen en nagels, goed en nauwkeurig gelakt. Geen pedicure, uitleg op omschrijving niet geheel duidelijk.
Réalisé par Raisa•Beauté des pieds
Val•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Heel vriendelijke medewerkers die meedenken, superservice! Prachtige (nieuwe) locatie en geweldige resultaten (spa-pedicure en manicure).
Beauté des piedsVoir plus...
Danielle•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Slecht gewaxt en afwerking. Nog 2u bezig geweest om de lijm van mijn benen te krijgen
Épilation jambes femme
Camille•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Het was mijn eerste keer. Ik kreeg het gevoel dat ik in goede handen was. Ik kreeg niet veel uitleg, maar ik heb er ook niet naar gevraagd. Mijn nagels zijn nog steeds tiptop en ik heb al veel afgewassen en gepoetst.