Ik ben heel blij met mijn nagels (gellak).
Producten zijn van goede kwaliteit en nagels worden mooi gelakt.
Vriendelijk personeel.
Vlot in omgang.
Geven uitleg bij eventuele vragen.
Céline•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk meisje, tevreden.
Mie•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altyd, ben zeer tevreden over alles ! Goede service, vriendelijke werknemers en eigenaar.
Werd geholpen door Lynne en ben zeer tevreden met mijn wimpersextensions !