Heel vriendelijk en een aantal nieuwe dingen bijgeleerd :)
An•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve, vriendelijke dame die haar werkt kent, ben blij met mijn nageltjes ❤️ alsook mijn steeds mooie wimpertjes. Ik kan het niet meer missen.
Tot de volgende behandeling. Groetjes, Peggy.
Behandeling door Katinka•
Builder gel manicureToon alles…
Vgn•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel lieve dame en heel tevreden over mijn gelaatsontharing. De moeite waard om is langs te gaan.
Sabine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame
Annelies•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel lief, vriendelijk en heel blij met het resultaat van de wimpers!