Heel vriendelijk en een aantal nieuwe dingen bijgeleerd :)
An•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Lieve, vriendelijke dame die haar werkt kent, ben blij met mijn nageltjes ❤️ alsook mijn steeds mooie wimpertjes. Ik kan het niet meer missen.
Tot de volgende behandeling. Groetjes, Peggy.
Réalisé par Katinka•
Manucure au gel de constructionVoir plus...
Vgn•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Heel lieve dame en heel tevreden over mijn gelaatsontharing. De moeite waard om is langs te gaan.
Sabine•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Vriendelijke dame
Annelies•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Heel lief, vriendelijk en heel blij met het resultaat van de wimpers!