Ambiance agréable, soin du client, respect. Je recommande
Behandeling door Veronika•Gellak pedicure
Muriel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Pose de vernis impeccable!
Behandeling door Patrick•Gellak pedicure
Tsassis•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Comment dire ?
Indispensable
Professionnel
Efficace
Bref, je le recommande !
Behandeling door Patrick•Therapeutische massage
Hélène•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tout est toujours parfait.
Behandeling door Patrick•Facials / Gezichtsbehandelingen
Muriel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
je recommande vivement le salon de W.ST.P tout était au top du top! merci au personnel très professionnel et attentionné! n'hésitez pas!....j'ai un petit budget dommage car je ferais des soins bien plus souvent et ce au même endroit!