Loved loved loved the service en de comfort die je me gaf ♥️
Zahraa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd met een glimlach, altijd top service!
Gulay•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Topp service! :)
Khadija•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voelde mij heel comfortabel en was een goede service !:)
Irem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak met stephanie en ze was gewoon geweldig en ik had totaal geen pijn bij mij behandeling en ook deed ze haar werk echt goed zou bij haar een vervolg afspraak willen ze was gewoon top!❤️