Loved loved loved the service en de comfort die je me gaf ♥️
Zahraa•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
altijd met een glimlach, altijd top service!
Gulay•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Topp service! :)
Khadija•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Voelde mij heel comfortabel en was een goede service !:)
Irem•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Ik had een afspraak met stephanie en ze was gewoon geweldig en ik had totaal geen pijn bij mij behandeling en ook deed ze haar werk echt goed zou bij haar een vervolg afspraak willen ze was gewoon top!❤️