Heel lieve en professionele waxer, snel en vrijwel pijnloos! Ga al jaren hier waxen!
Nahid •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste wax en laserontharing salon!
Enorm vriendelijke ontvangst en alles erg netjes!
Paulin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring! De laserbehandeling verliep soepel en professioneel. Het personeel was vriendelijk en deskundig, en ik voelde me op mijn gemak gedurende de hele sessie. De resultaten zijn precies wat ik hoopte. Absoluut een aanrader!
Radaysa •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer😘