Heel lieve en professionele waxer, snel en vrijwel pijnloos! Ga al jaren hier waxen!
Nahid •il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Beste wax en laserontharing salon!
Enorm vriendelijke ontvangst en alles erg netjes!
Paulin•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Geweldige ervaring! De laserbehandeling verliep soepel en professioneel. Het personeel was vriendelijk en deskundig, en ik voelde me op mijn gemak gedurende de hele sessie. De resultaten zijn precies wat ik hoopte. Absoluut een aanrader!
Radaysa •il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Super! Mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer😘