Héél blij met mijn nieuwe gellak-nagels! Snizhanna voelt perfect aan wat ik wil. Dunne laagjes, fijn werk,… Top!
Behandeling door Snizhana•Gelnagels
An•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben een terugkerende klant in deze salon. Altijd zéér tevreden. Warm welkom met thee. Veel kleuren om uit te kiezen en een professionele behandeling.
Behandeling door Oksana•Builder gel manicure
Nathalie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en geduldig. Weer naar buiten gelopen met perfecte handen en voeten. Thanks Snizhana!