Ik ben een terugkerende klant in deze salon. Altijd zéér tevreden. Warm welkom met thee. Veel kleuren om uit te kiezen en een professionele behandeling.
Behandeling door Oksana•Builder gel manicure
Nathalie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en geduldig. Weer naar buiten gelopen met perfecte handen en voeten. Thanks Snizhana!
Behandeling door Snizhana•
Builder gel manicureToon alles…
Jessica•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al enkele jaren bij Sofiya Nailcare voor BIAB en ben altijd supertevreden over de service, de kwaliteit en uiteraard mijn mooie nagels!
Behandeling door Snizhana•Builder gel manicure
Elise•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een fijne beleving bij Sofiya! Zeer hygiënisch en super vriendelijke meisjes!